Jobbat!

Ja, idag så har jag jobbat. Det blev en mycket bra och rolig dag! Kommer att trivas där hur bra som helst :) Så, nästa gång så styr jag köket själv :) Är helt perfekta arbetstider med :)

När jag kom hem så var älskling och barnen ute i trädgården. Jörgen har kommit på att han ska tävla mot mossan. Så, han höll på att köra med mossrivaren i HELA trädgården. Haha, har man inget att göra så skaffar man sig. Vi gjorde det förra året, fast då bara på framsidan eftersom det var i stort behöv där. Gräsmattan blev mycket bättre, så, vi håller tummarna för att gräsmattan blir bättre i hela trädgården nu då :) Jag hjälpte så klart till när jag kom hem, så nu har vi gjort ca 1 tredjedel av trädgården och det har tagit ca 3 timmar :) Det bli mycket att räfsa upp. Så, vi ska nog hålla oss sysselsatta imorgon med :)

Vi grillade även idag. Det blev stekt nypotatis, kall sås, och grillad ytterfilé som legat i en mumsig marinad :) Mycket gott!

Efter middagen så var det dags för barnen att duscha. Å sen satte vi oss alla för att mysa tillsammans med barnen i soffan. De fick sinda påskägg med då. I dem fanns det ett par leksaker och några godsaker :)

Nu sover de små. Så, det är dags för oss att mysa lite själva nu :)

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0