ingen bra start...

Usch vilken tuff morgon det blev. Var tidig till skolan och som vanligt satt vi och pratade innan vi börar. Men, vi kom in på ett ämne som rörde upp känslor och tuffa minnen för mej och en annan. Det som blev fel var att vi reagerade olika på och att vi då inte visste orsaken till den andres reaktion. Men vi löste det hela efter några timmars gråt och utrensning. Var ganska så skönt att få prata av sig till en helt utomstående. Å hon kände likadant. Retsen av dagen blev bra trots den dåliga starten. Skönt det! nu är jag hemma. Middagen är avklarade, barnen är redo för sängen. Ska bara mysa ett litet tag till :-) sen blir det en dusch för min del å tidigt i säng. Är så trött och har ont i hela kroppen. Antingen är det något lurt eller så är det sviter efter spindlen. Ska jobba delad tur imorgon med. Just nu ångrar jag att jag tackat ja, för jag okar igentligen inte. Men men, nu är det försent. Är ju alltid kul när man öppnar lönekuveret sen, får tänka så. ha en trevlig kväll. Själv så ska jag gosa vidare med mina två. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0