hoppas aldrig..

Har haft en delad tur på jobbet idag. Men denna dagen blev verkligen inte som andra. jag hoppas innerligt att varken jag själv eller någon släkting/anhörig till mig drabbas av en demens sjukdom. Usch å fy så jobbig många anhöriga har det. Har idag haft en minst sakt annorlunda dag. Så nu är jag trött, väldigt trött. Har tagit mej en dusch, så snart ska jag krypa ner i sängen. Känner att det ska bli skönt med en ledig helg nästa helg. Men, det står ju massa annat jobb på schemat ändå. Imorgon bitte åker vi ner till skåne. Har några stopp på vägen med, så det hela blir som en liten utflykt :) Bland annat så ska vi åka och köpa Jonathans första, riktiga cykel :) Han är så glad över det. Nä, nu ska jag krypa ner. Ha en fortsatt trevlig helg! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0