hemma idag

igår kväll, vid halv elva tiden blev jag halvt ihjäl skrämd. Jag satt och kollade lite på tv å hörde hur ytter dörren öppnades och att någon gick i hallen. Blev så jäkla rädd då jag var själv hemma med barnen eftersom att Jörgen han jobbade. Väntar ju inte direkt besök vid den tiden. Satt med telefonen beredd om att ringa. Men, det var bara älskling som kom hem tidigare ifrån jobbet. Men han mådde inte bra direkt. Så hela natten bestod av att höra hans springande fram och tillbaka till toan för att spy. Blää.. jag la mej på soffan. Stackarn! Men det var bara under natten som det höll på som tur var.

Så, jag stannade hemma ifrån skolan idag eftersom vi misstänkte en magsjuka och jag ville inte lämna barnen på dagis om det var så att de skulle åka på det med. Men så verkar dt inte vara. Jörgen är inte direkt pigg, han har legat hela dagen, men han har ätit flera ggr och illamåendet är borta, bara lite magont kvar. Å ingen av oss andra han något som helst symptom på att bli sjuka, så imorgon blir dagen som vanligt. Jörgen ska jobba med.

Så idag åkte jag in till stan med barnen för att träffa Sandra. Vi kollade lite i affärer efter jackor till barnen. Känner mej nöjd med dem som jag köpte. Vi tog oss en liten fika på stan å sen åkte vi till family house som öppnade idag. Finns en del där inne till bra pris :) Så, jag ska ta mej en tur dit igen men utan barnen. Det var lite trångt med vagnen där inne nu. 
 
När vi kom hem så var det dags för lite mellanmål. Sen passade jag på att städa med ordentligt här hemma. Känns skönt att ha det gjort :)

Sen var det ju det vanliga. Middag, disk, dusch av barn, mys och gos, natta dem, plocka undan, å sen ta mig en dusch själv, å nu sitter jag här. Ungefär så en kväll brukar se ut :)

Ikväll blir det sängen tidigt. Blev ju inte mycket sömn förra natten.
Ha en trevlig kväll
kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0