Gillar detta..

Ja, dessa vårkänslor som finns i hela kroppen, dem gillar jag väldigt mycket :) Tror på sätt och  vis att jag gillar våren liite mer än sommaren. Det är nog bara för det härliga känslorna som kommer nu :)

Blev en bra dag i skolan. Idag var jag i serveringen, å jag tycker att det är så himla roligt :) Var där tillsammans med en av dem bästa med :) Känns så skönt att ha bra folk omkring mig. Människor som man kan lita på och som man vet finns där för en. Tack till er! :)

När jag kom hem så hämtade jag barnen som då var ute. Å vi stannade ute med. Vi hämtade barnens cyklar, sen tog vi oss en liten sväng. Stannade på lekplatsen ett tag med. Barnen tycker verkligen om att vara ute :) När vi kom in så var det hög tid för middag, å som vanligt så vill Jonathan hjälpa till :) Efter det så blev det mys och lite bus med dem innan det var dags för sängen. Det är så mysigt när man stoppar om dem på kvällarna å säger att man älskar dem å de säger samma sak tillbaka. :)

Nu får jag passa på att njuta av lugnet en stund innan det är dags för mig själv att krypa ner.
Ser fram emot en härlig helg tillsammans!

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0