Extra skönt...

Igår kväll var det extra skönt att krypa ner i en nybäddad säng. Lakanen hade hängt på tork ute :) Så, nu är även torkvindan invigd för iår :) Det luktar så himla gott med!

Dagen i skolan blev rolig som vanligt. Idag var det sista dagen i serveringen för denna gången. Känns lite tråkigt. Men, jag kommer ju iaf dit en gång till innan terminens slut, tror jag. Fick trevligt besök av Sandra i skolan idag med. :) Ingen bebis är kommen än, men, hon hade med sig två andra söta "små" tvillingpojkar :)  

Vilket härligt väder det har varit ute idag. Nu är det ju verkligen ingen tvekan om att våren är här, även om jag fick skrapa rutorna på bilen idag, men det är ju bara en liten detalj :)

När jag kom hem så gick jag direkt ut i trädgården till dem andra. Jag gjorde iordning på altanen. Ställde fram utemöblerna och  klippte till lite påskris som vi plockade igår. Ställde dem i en vas på bordet, så tjusigt så. Får se om det blir några fjädrar i den eller inte. Men vasen där inne ska det bli i iaf :)

Idag så åt vi en senare middag med. Så skönt nu när barnen är såpass stora att man kan skjuta på måltiderna lite. Lär vara så under större delen av sommaren med :) Så medans älsklingen gjorde middagen så njöt jag i solen en stund och lekte med barnen. Middagen åt vi på altanen idag. Så himla mysigt :)

Nä, nu ska jag skriva ner ett mail, sen blir det mys med älskling.

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0