en spindels fel...

Idag var det kallköket som gällde i skolan. Tycker det är så himla roligt att vara där och prova på nya saker :-) så, ser fram emot två dagar till där. Stannade till på maxi efter skolan. Så nu är veckoans inhandling avklarad. Eller jag hoppas det iaf, finns alltid något som man glömt känns det som. när jag kom hem så var det som vanligt dags förr middag. Köttbullar, sås och potatis blev det idag. När vi var klara så gick vi ut allihopa. Barnen lekte i trädgården medans jag och jörgen tömde vinden på allt man samlat på sig där. Han stod på vinden för att lassa ner lådorna till mig medans jag klättrade som en dår upp och ner på stegen. Har en känsla av att det kommer kännas imorgon. Men, jag har sträckt hela högra låret. Känns som om benet viker sig när jag går. Ömmar som bara den. Slängde mig ner ifrån stegen när jag var halvvägs upp iden. Varför?? Jo för det var en spindel där!! Blir så sur över att jag är så jäkla rädd för dem. Så, det är en spindels fel att jag nu haltar och har ont! Nu är kvällen här. Ska titta färdigt på grey's, sen blir det att krypa ner i sängen med älskling. Ha en trevlig kväll. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0