...En mycket bra dag

Så skönt det var med sovmorgon idag :) Barnen sov ända till åtta (brukar vakna vid sex, halv sju). Vi gick upp och åt frukost tillsammans. Efter det var det dags att göra oss klara. Barnen var på dagis den stunde som vi var på mötet idag. Snällt av dem att vi fick lämna dem där. Det handlade ju bara om knappt 1,5 h, men ändå :) Mötet gick iaf bra, så nu är allt klart :) Åkte hem för att hämta barnen, sen begav vi oss iväg på en liten åktur. Jörgen skulle visa mig vägen så att jag hittar till mitt "nya jobb" på söndag. Sen åkte vi in till stan för att köpa skor. Jag och Jörgen köpte oss, men beslöt att vi väntar lite till innan vi köper till barnen. De har iaf fått nya stövlar. Sen blev det en sväng förbi maxi med. När vi kom hem så åt vi lite middag. Sen gick vi ut. Först var jag ute och cyklade lite med Jonathan på gatan medans Jörgen och Isabella var i trädgården. Sen tog vi oss en promenad. Jonathan cyklade hela rundan, eller mot slutet ville Isabella med cykla, så då fick de bytas av lite Vi hade ju som vanligt vagnen med oss till Isabella, men hon ville gå. Så mer eller mindre hela vägen körde hon istället vagnen :) Duktig tjej det där! Vi stannade till och pratade med ankorna idag med, å Isabella blir verkligen överlycklig. På vägen hem så mötte vi grannen som var ute med sina två hundar, å Bella blev igen överlycklig. Denna lilla tjej kommer nog älskar djur :) Vi stannade till i lekparken med så barnen fick leka och gunga lite. När vi kom hem så turades barnen som att cykla lite på gatan å sedan gick vi för att kela med kaninen. :)Å leken fortsatte i sandlådan. Vi var ute i närmre tre timmar. Var såå sköönt :) Sammanfattningen är att det har varit en mycket bra dag! Nu blir det mys med älskling i soffan! Ha en trevlig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0