brev...

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Å dagen började väldigt bra :) Jag hade mitt betygsamtal i den teoretiska biten. Fick MVG i alla ämnena, bortsätt från ett, där fick jag ett starkt VG, var bara två poäng ifrån ett MVG där med. Så, jag känner mej väldigt nöjd. Det är så stor skillnad med hur mina betyg brukade se ut i skolan. Känner verkligen att jag är på rätt ställe. Sen så fick jag höra massa posetivt om mig själv som person med. Känns med väldigt bra :)

Jörgen mår bra igen idag, eller hans mage kör väl fortfarande, men illamående är borta och han äter. Barnen har fortfarande inte uppvisat några symtom, så jag hoppas innerligt att de slipper det. För min egen del så har det varit lugnt frams till efter middagen typ. Magen har börjat köra som bara den nu å det svider i den. Jag hoppas att det bara är min kassa mage som spökar, så det inte är samma skit som Jörgen hade.

När jag kom hem så hade det kommit ett brev med posten till mig. Blir nervös över det hela, men allt kommer nog att bli bra hoppas jag. Ska fatta ett beslut över det hela, så får vi se hur det går.

Nu ska jag försöka ta mej in i duschen, sen blir det soffläge.
Ha en trevlig kväll!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0