Vad hände ?

Helg redan.. Oj oj, veckan den bara sprang iväg. Skönt att denna teoriveckan är över och dess två prov är avklarade. Nu får man bara invänta resultatet med.

Försökte räkna min jäkla matte igår, gick väl sisådär kan man väl säga. Gillar helt klart inte matte, åtmistånde inte när man inte fattar. Men men, det blir nog bra. Har 200 tal kvar att göra tills om knappt två veckor, för då är det prov på det hela.

Jörgen har jobbat idag, så jag och barnen har busat och gosat. Gjorde även ett träningspass.. Gött! Sen när Jörgen kom hem så åkte jag in till stan å handlade. Sen hem och kopplade in ett element som Jörgen var och köpte igår. Så, nu är två till bytade (fixade ett igår kväll med) och i morgon ska vi koppla in de två sista. Skönt att ha alla bytade i hela huset sen.

Nu ska jag göra mej klar, ska hem till Rebecca och säga hejdå till henne. På måndag åker hon iväg till USA och visar sej inte i Sverige förns om ett år typ.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0