Underbara helg..

Då ver denna helgen över. Fort har den gått, men ack så trevligt jag har haft det!
Åkte iväg i torsdags morse till Halmstad. Direkt när jag kom dit så åkte jag till sjukan för att hälsa på syster Alexandra. (operationen gick bra) Sen blev det bråttom hem till mamma för min pappa och broder Robin skulle hämta upp mig där. De var redan på parkeringen och väntade på mej när jag kom fram. Så vi gick in till mamma och tog en kopp kaffe inna jag, pappa och Robin begav oss mot Liseberg. Vi åkte lite karuseller, käkade och hade det trevligt. Vi var ju såklart där för att se på The Baseballs p kvällen. Å lyckliga jag fick ta en bild på mej tillsammans med två av killarn i bandet! Snacka om att bli som 14 år igen. Hihi, men kul var det och glaaaad blev jag :) Deras show på kvällen var som vanligt helt kanon. Är absolut inte sista som jag går på, men lär säkert inte bli fler i år iaf. Se får se fram emot nästa vår och somma. :)
 På fredagen så fyllde syster Idah 18 år. Hon skulle ju självklart firas. Det blev middag och alkohol å sedan vidare ut i staden. Trevligt var det, men var trött som faaan bara. Träffade på mina älskade "gamla" vänner med. Tina, Fia och Malin. Hur mys som helst att träffa dem igen. Var ju ett antal år sedan sist.
 På lördagen begav jag mej hem till min Daniela. Var meningen att vi (hennes kompis terese) skulle hälpa till att packa upp (har precis flyttat till ny lägenhet) men det slutade med att hon bara fick hälp med att lägga ner kläder i sina lådor :) Vi provade på zumba (eller hur det nu stavas), var kul och man blev trött och VARM!! Så, det kanske är något man skulle investera i ?
Vi blev bjudna på god mat och ett glas vin. Tackar så mycket! Jag stannade över natten hon min Daniela och hennes "små" hårbollar till katter :) Mycket trevligt!
Idag (söndag) åkte jag hem till mamma igen för syster Alexandra och syster Amanda skulle komma dit och fika. Trevligt det med som vanligt. Sen var det tråkigt nog dags att bege sig hemåt igen. Men det är ju som man säger, "borta bra men hemma bäst". Ligger en del sanning i det.
Så, nu är jag hemma, har pussat på hela familjen, badat de små, fixat middag, disk och tvätt. Hmm.. hemma i vardagen med andra ord. Nu sover de små, så jag ska hoppa in i duschen sen blir det mys i soffan med älskling en stund.

Ha en trevlig söndags kväll!
 
Så lycklig så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0