Trööött

Vilken seg dag. Fy så jobbigt det var att gå upp idag. Åkte till skolan så jag var där vid halv åtta trotts att vi inte började förns vid nio. Satt och övade inför provet som vi har på onsdag, så det var ju bra. Ska åka tidigare imorgon med, vi börjar inte förns kl tio, men vi har ett prov på torsdag med, så måste ta tillfället i akt. Finns ju en risk att man inte pluggar så mycket om jag skulle vara hemma de timmarna.
 Vi slutade som tur var tidigare idag. Väldigt passande då jag var väldigt trött och jag kände mej inte alls kry. Så jag la mig för att vila en timme när jag kom hem innan Jörgen kom hem med busfröna.
Fixade middagen sen var det dags att bege sig in till stan för kvällskurs i matte. Planerade in första provet med. Blir mer motiverad att plugga när jag har ett datum att gå efter.

 Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen tidigt ikväll.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0