Pingisbollar

Igår eftermiddag så svullnade det upp i halsen på typ 2 sek. Mandlarna (eller vad det nu var) kändes som två pingisbollar. Var gång jag svalde så kändes det som om jag skulle svälja dem och att öronen skulle följa med. Hmm.. rent praktiskt så funkar det ju inte så, men känslan kan beskrivas så ungefär!
Så jag beslöt mej för att stanna hemma idag. Tråkigt att missa en dag, å specielt nu när jag ska vara i serveringen. Men men. Fick gjort en del i matten iaf, så det är ju bra. Har bokat in provet med nästa vecka. Så nästa vecka är det tre prov som ska göras. Så nu gäller det att plugga. Har en liten inlämning som ska in på måndag med, men den tror jag snart jag är klar med.

Har inte gjort något annat än sovit och pluggat idag. På eftermiddagen började svullnaden att lägga sig igen. Känns bara konstigt när jag sväljer och det ömmar i öronen. Så imorgon blir det skolan igen :)

Nehe, det är väl bäst att jag hoppar ner i böckerna igen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0