ordning och reda ?

Det blev en bra dag. Fönstera är putsade, köket och fått sej en omgång. Känns bra att ha rensat ur. Men önskar dock att jag hade ett nytt kök så jag kunde plasera allt så som jag vill ha det. Ordning och reda! Men men, den som väntar på något gott..

Nu har snart lugnet lagt sig över huset. Bella ligger i sängen, Jonathan äter en banan å ska lägga sej efter den. Jörgen är iväg och handlar. Kvällen är välkommen. Det ska bli mys ikväll, för sen ses ju inte jag och Jörgens förns på fredag kväll. Tråkigt, men tyvärr är det ju så. Dagarna går fort, så det är snart fredag igen :)

Nu är det dags att stoppa Jonathan i säng.

Ha en fortsatt trevlig söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0