MVG

Var en bra dag i skolan. Men jag fattar inte, är så himla trött hela tiden. Riktigt jobbigt börjar det bli. Sover ju på nätterna (om inte barnen vaknar) så tycker att man borde känna sej utvilad någon dag iaf.

Idag fick vi reda på proven. I livsmedel var jag precis som förra provet i ämnet ett poäng ifrån VG. Så himla retligt när det bara handlar om ett poäng. Men men, är nöjd iaf. Sen i hygien fick jag full pott 50p av 50 möjliga. Tjohoo.. det blev jag glad över. Ett MVG kan man ju inte vara missnöjd över :)
Imorgon har vi ett nytt prov i hygien. Blir spännande, har pluggat lite mer nu ikväll, men är som sagt trött. Så vi får se hur det går. Har klurat lite på matten med, men blir bara förbannad så lägger ner det.

Nu ska jag se de sista minuterna av Idol, sen blir det sängen för min del
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0