Lealös

Brasan är tänd, ljusen brinner. Härliga kväll! Lungt och skönt i huset. Gubben saknas dock, meeen, å andra sidan så får JAG bestämma över vilket tv program som ska vara på :) Tyvärr var det inget vettigt att se på bara :/

Något konstigt hände med Isabella innan. Jag busade med Jonathan och hon var jämte oss. Isabella la sig på magen och började gråta förtvivlat. Jag tog så klart upp henne i knät för att trösta henne, å tyst blev hon, för tyst, hon blev helt lealös i hela kroppen och ögonen försvann på henne. Jag blev livrädd och började ropa efter henne och skaka henne. Handlade väl som ca 7-8 sek som hon var borta men det kändes som en evighet. När hon kom tillbaka så började hon skrika helt hysteriskt och hosta. Hela hon blev varm, så varm att hon blev blöt i sitt lilla hår. Jag tog av henne kläderna och efter ett par minuter så var hon lugn igen och fortsatte att leke, var dock trött, men det brukar hon ju vara vid den tiden med. Vet inte alls vart det där kom ifrån och vad det var som hände. Men, sitter just nu i kö till att få prata med någon på sjukhuset, hoppas på något form av svar ifrån dem. Isabella sovet gott nu iaf, hon åt sin välling och allt var som vanligt igen.
 Hon har ögoninflammation med, så imorgon blir det inget dagis för hennes del, Jörgen ska börja senare imorgon så han kan vara hemma med henne. Jonathan skulle istället få komma tre timmar på förmiddagen så han får leka lite.

 Nehe, tycker de ska ringa upp snart!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0