Kiwi fågel och BVC

Provet iskolan idag kändes hur bra som helst. Så det svaret oroar jag mej inte för.
Fick idag världens skratt/fniss anfall i skolan på lektionen. Kunde verkligen inte sluta skratta, så det slutade med att jag lämnade klassrummet för att överhuvudtaget kunna samla mej lite. :) Var egentligen inget vidare kul som hände, men ibland har man sådana dagar eller stunder då man är övertrött. Krävs verkligen inte mycket för att man ska börja skratta och är man då ett par stycken som inte riktigt kan sluta så bli det väääldigt långvaritg skratt! Hur som så handlade det om en kiwi frukt. Läraren förklarade att kiwin fått sitt namn av en fågel. Och den ser ut precis som en kiwi, fast att den då har näbb och två ben. Jag fick ju då en bild i huvudet av hur denna stackars fågel ser ut. Det var det roliga! :) Måste nog ha varit där för att fatta det komiska i det hela :)

Idag har vi varit på BVC med båda barnen. De har växt och gått upp i vikt fin fint. Hon var helnöjd med dem. Så, det känns bra :)
Har försökt att plugga nu ikväll, men informationen vill verkligen inte stanna kvar. Hmm..provet är imorgon bitti, så inför detta provet känner jag mej verkligen inte lika säker. Men men, det ska nog gå bra iaf :)

Ha en trevlig kväll!

Just det, hade två råttor på besök i skolan idag med. Trevligt, så söta de är de små liven :) Får pussa och gosa med dem en annan gång!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0