Hembesök

Idag började inte dagen bra. Försov mig, å det gör jag typ aldrig. Men men, barnen kom till dagis i tid och som tur var så började inte lektionen förns klockan nio idag, så jag kom dit i tid. Idag hade vi bordsdekoration. Det är kul, men tyvärr var jag så trött idag efter helgens bravader så var inte direkt kreativ. Vi fick iaf lära oss grunderna när man ska duka ett bord, göra olika blomster arrangemang, binda kransar. Så det var roligt iaf.

När jag kom hem så kom BVC på hembesök. De gör det när barnet är i tre års åldern, så hon ville se hur Jonathans tal och förståelse är typ. Och hon var helnöjd med honom. Hon sa att det inte är alla treåringar som talar såpass tydligt som han gör. Kändes såklart kul att höra :) Jonathan tyckte det var kul när hon var här och vi bjöd på en kopp kaffe och kanelbullar.

När barnen lagt sig så satt jag och pluggade. Kom igenom alla mina anteckningar å skrev om dem. Skulle gjort mer, men är så trött och har så himla ont i huvudet så jag orkade inte mer. Men men. Imorgon är plugga ett måste iaf, för på ons och tors är det prov.

Nu ska jag gosa ner mej i sängen och hoppas på att båda barnen sover hela natten för en gångs skull.
Sov så gott!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0