Härlig helg!

I torsdags så åkte jag och Sandra in till stan för att utföra lite ärenden. Självklart så blev det en lunch på stan och lite shopping :) Lämnade bland annant in min förlåvningsring för att göra den lite större. Konstigt nog så måste den ha krymt....Hmm..:) har inte kunnat använda den på tre år, så ska bli kul att kunna få den på fingret igen! Sökte förbrilt efter en frisör som skulle tänkas ha en stund över för att klippa mej. Men icke. Hamnade åtminstånde på en återbudslista tills dagen efter på salongen som jag gillar mest.
 På fredagen var det städ och förberedning som gällde inför kalaset dagen efter. Allt gick väl som planerat tills dess att de ringde ifrån salongen och sa att de hade en tid till mej. Glad som tusan blev jag, men en aaaaning stressad. Men men, hann med det jag skulle iaf och blev klippt. Känns skönt att blivit av med risklumpen nu. Bokade även in en tid för att slinga håret med. Har blivit så himla mörk de senaste åren, så nu vill jag få lite blont i håret igen! På kvällen så var det dags för klassen att gå ut och käka och senare bowla. Rikigt trevligt var det. Efter bowlingen så var vi några som gick vidare till Hotellet för att skaka rumpa. Trevligt det med. Men va faaan.. 89 spänn för en jävla smirnoff ice... Rena rånet ju!! Jaja..

På lördagen så var det att gå upp tidigt. Släkten ifrån Halmstad skulle komma för att fira Jonathan. Middag, efterrätt och tårta skulle göras. Var hur trevligt som helst när de var här. Mat och allt var uppskattat. Blir så himla ledsen när de åker härifrån bara. Gråter floder. Önskar så innerligt att vi bodde nämre varandra. Men men, det är väl bara att acceptera. Så jag gick in och började städa undan allt för att få annat att tänka på. När jag var klar med det så fick min garderob sej en omgång med. Skönt att få det gjort.

Idag(söndag) så åkte vi in till stan för att köpa vinterskor till barnen. Hittade till dem som vi var nöjda med. Hoppas bara de är så bra som det var utlovat med. Vi åkte vidare till en annan affär och kikade lite med. Ett par byxor fick följa med mej hem :) Sen stannade vi till på maxi för att ta en fika innan det skulle handlas. Hemma har det rensats idag med. Har röjt bland smink och grejjer, toaletten och i barnens rum. Känns bra. Nu är det bara övriga utrymmen ska ska fixas med. Men det får vänta.
Thomas, Ida och Theo kom på en kaffe innan med. Var trelivgt att träffa dem. För kan ju inte påstå att det händer allt för ofta nu mera. Men men, det blir ju så.
Nu är kvällen kommen. Barnen sover. Har pratat med min älskade Daniela. Duschat. Å nu velar jag med om jag ska mysa eller lägga mej. Hmm.. svårt val!

Oj, vilket långt inlägg det blev om precis ingenting :)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0