Halmstad - Göteborg

En bra dag i skolan. Första dagen då jag/vi var i köket och gjorde maten till alla gästerna. Riktigt kul var det. Känns bara bättre och bättre för var gång jag är där nu. Härligt!!!

Väl hemma så hämtade jag hem mina gullungar. Jonathan hälpte till att fixa middagen. Super gott blev det! Å han älskade det med.

Efter mat, disk och mys var det dags för barnen att komma i säng. Nu sover de gott. Och mina djur (katten och kaninen) har blivit ompyssladel, jag har tagit mej en dusch, tvätten är på.. Har en massa att pyssla med ikväll. För i mogon efter frukost beger jag mej ner till Halmstad. Förhoppningsvis hinner jag träffa syster Alexandra innan jag åker vidare mot Göteborg imorgon. Hon har idag opererats (tagit bort halsmandlarna och polyperna) så jag vill krama om henne och säga hur duktig hon har varit! 
 Sen kommer pappa och broder å hämtar mig. Ska till Göteborg å liseberg. Blir nog några karuseller och sen på kvällen så blir det självklart THE BASEBALLS!!! Längtrar som en tok!!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0