" godis och kött "

Ännu en vecka har gått, eller nästan iaf. Men helgen lär gå fort. Det blir kalas både imorgon och på söndag. Ska bli väldigt kul, men känner mej dock en aning stressad över hur jag ska hinna med. Men efter lite tips i skolan idag så känner jag mej liite lugnare iaf :) 

 Det har varit riktigt roligt i skolan denna veckan. Tris som fisken i vatten när vi är i köket. Ångrar inte en sekund att jag började denna utbildningen. Precis så ska det vara :) Nästa vecka blir det ös på med, hade tre prov inplanerade, men min snälla matte lärare lät mej flytta på hans prov :) Visserligen blir det tre prov den veckan då jag ska göra det, men men jag hinner iaf plugga klart kapitlet. Jag och matte kommer ju inte riktigt överrens.

Isabella mår bra igen nu. Fast hon är ju fortfarande väldigt kladdig i ögonen stundvis på dagarna å sen hostar hon som bara den på nätterna. Hoppas hon piggnar till snart.

Frågade Jonathan vad han ville ha i paket när han fyller år. Hans svar blev " godis och kött" Haha, så himla söt är han min lilla älskling. Kan inte fatta att han blir tre år redan. Tiden bara springer iväg. Idag är det tre år sedan jag blev flyttad från Eksjö till Jönköping, helt otroligt. Kommer ihåg den dagen som om det vore igår. Han börjar bli stor nu min lilla pojke. Isabella med så klart. Men hon kommer nog alltid bli betraktad som den lille i mina ögon, hur stor hon än blir. Hon är ju trots allt minstingen i familjen :) 

Nu är det nog dags att lägga huvudet på kudden och blunda. Ska bli mys att lägga sig samtidigt som gubben ikväll. Saknat honom vid min sida hela veckan (jobbade ju eftermiddag). Så natti natti, hoppas att din helg blir kanon. Själv så tror jag att våran kommer bli allatiders :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0