Bakning

Då var ännu ett prov i skolan avklarat. kändes helt okej, tror dock inte att det blir full pott på detta, men godkänd lär jag bli iaf :)
Har bakat lite bröd nu som står i ugnen. Hoppas de blir goda. Glömde kolla vilken temp jag skulle ha i ugenen innan jag slängde mjölpåsen. Men men, det blir nog bra iaf hoppas jag.
Jörgen är ute och klipper gräset nu, så jag ska fixa iorgdning barnen och få dem i säng. Sen är det meningen att jag ska plugga, har ju ett prov imorgon med, men jag tror inte jag orkar. Har så fruktansvärt ont i huvudet och är helt stel i nacken och axlarna. Jörgen försökta massera med en sådan där vibrerande grej innan. Det gjorde så ont att jag började lipa. Hmm.. tror verkligen att jag måste ta tag i det här med en riktigt massage. För står snart inte ut med det längre.

jaja, nog om det. Nu ska jag ta hand om mitt bröd, sedan är det gllungarna tur.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0