update...

inte så mycket att säga kanske...

Men, i lördags så upptäckte vi något här hemma som just nu verkar kosta oss ungefär 100 000 kr. Känns mindre kul. Men, det ska kollas upp lite till först, så får vi se hur det blir.
Igår var väl en bra dag i skolan. Hade bordsdekoration, å det är ju alltid kul :) Fick göra lite olika pyssel å så. Vi blev även indelade i två olika grupper som till nästa gång ska planera in två dukningar var. Ett vinterbord och ett vårbord ska vi göra. Dukning, dekoration som är passande till årstiden, bordsplasering med kort till det och en tre rätters meny ska göras. Blir spännande :) En del planering krävs ju så klart! På eftermiddagen när vi skutat så åkte jag och Bea för att träna. Kändes gött. Det blev att vi simmade denna gången bara. Var hur skönt som helst ju.

Idag fick jag tillbaka två prov. Fick mitt tredje MVG i ett av ämnena och i det andra lyckades jag få VG. Känns kanon! Inte ofta jag lyckats få mer än G. Så är helt klart nöjd.
Åkte och tränade idag med efter skolan. Blev motionsträning i gymmet och efter det hoppade vi i bassängen igen :) Känns bra!

Nu ikväll så har jag pluggat lite, väldigt liite..Har ett prov imorgon och två på torsdag. Håll tummarna för att jag lyckas med även dessa!!

Nu är jag trötter, så för min del blir det sängen.
Önskar en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du är så duktig, är så glad för din skull att du trivs så bra i skolan och att det går så bra för dig.



Saknar dig! :)

2010-10-05 @ 21:41:23
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Naaaw.. Tack så mycket gumman!! :)

Saknar dej med bejbi :)

2010-10-06 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0