Summering..

..eller hur det nu stavas.
Veckan har bestått av plugg och möte. Tja, mycket mer än det har jag inte hunnit med. Tyvärr så kuggade jag matten igen imåndags, så på fredag ska jag göra om det. Håller tummarna för att det går bättre då. Hade et prov i idag och imorgon så har jag två till. Phuu.. känns faktiskt ganska så skönt att komma ut på praktik nu i tre veckor.
Jonathan kräkte ner hela min crosstrainer idag. Men älskling han var så snäll och skruvade ner hela den och rengjorde den :) Tack så mycket!! Blev lite rädd att den skulle behöva kasseras nu när jag har kommit igång med att använda den igen.
Nä, nu är det ju onsdag kväll. Å då är det grey´s som gäller!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0