Lyckades - Misslyckades

Dagen började fel. Väldigt fel och stressigt! Jonathan väckte mej vid tio över sju, å barnen brukar jag lämna klockan sju. Så ja, försov mej ordentligt gjorde jag. Det jobbigaste var att klockan åtta så skulle jag ha ett prov. Skyndade mej som tusan till skolan. Gjorde provet, men eftersom att jag inte lyckats stressa ner och ville skynda mej för att de andra skulle slippa att sitta och vänta på mig så kladdade jag mej igenom provet! Tyvärr så hade jag hjärnsläpp med, så missade flera frågor. Men men, får väl nöja  mej med ett G där. Fick tillbaka provet som jag gjorde igår. Fick faktisk MVG igen. Trodde inte det. Så blev helt klart glatt överraskad :)

Direkt efter skolan i ladsbro så åkte jag till skolan i vetlanda för att göra matte provet. Ungefär så här gick det: Läraren skickar imorgon en ny tid till mej då jag ska komma in och göra om provet. Piss me.. jag avskyr verkligen matte! Klarar inte av det! Men men, ska självklart ge det ett försök igen.

Nehe, nu ska jag mysa med Jörgen lite. Sen är det dags för sängen. Imorgon förmiddag blir det att åka till gymmet och bassängen :) Göttans ju!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0