liiite ångest

Då var det återigen söndag. Känns som om det jämt är söndag, kan inte fatta vart tiden tar vägen.

klockan är ändrad, så nu bli det en massa mörkt ute fort ju. Usch, det gillas inte! Men men, får se det från den ljusa sidan som min farmor. Om två månader så vänder det och går mot ljusare tiden igen :)

Satt och kollade igenom en massa kort för en stund sedan. Bläddrade igenom när barnen var bebisar, vilket blev väldigt känsloladdat! Jag hade så otroligt gärna velat ha ett barn till. Jag vill verkligen. Men jag/vi vågar inte. Är så dumt när vi vet att jag med all sannorlikhet kommer att bli sjuk igen och att barnet antagligen kommer att födas för tidigt igen. Vi har haft en sådan tur med våra små att de båda klarat sig och idag mår bra utan några men efter att de är prematura. Men jag vill så gärna ändå. Det gör så fruktansvärt ont i mig när jag tänker på det. Men men, man ska visst aldrig säga aldrig. Om några år så kanske de har kommit på en dunder medicin mot havandeskapsförgiftning.

Dagen har rullat på med brödbakning, stor städ, tvätt, bus och gos med barnen, en promenad, middag fixande och sedan kalas hos svärfar som fyllt år. Grattis till dej igen.
Grattis till Rebecca med som fyllde år igår. Grattis till Thomas som fyller år idag och grattis till syster Josse som fyller år i morgon. Många att hålla reda på :) Hoppas ni alla har haft en bra födelsedag iaf.

Nu ska jag snart slänga mej i sängen. Imorgon väntas det en lång dag på praktiken, sen direkt iväg på föräldramöte på dagiset.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0