Hinner inte med...

Ville inte alls gå upp imorse när klockan ringde. Har sovit näst intill hela natten, men väldigt oroligt. Jaja, hur som så har jag varit riktigt trött hela dagen. Blev piggare sista timmen i skolan konstigt nog. Men har iaf hållt igång hela dagen i köket i skolan.

Hämtade hem barnen ifrån dagis, fixade middagen, disken, tvätten, duschade Jonathan, plockade undan lite här hemma, busade med barnen, nattade dem. Sen var jag TRÖÖÖTT. Men, jag var duktig och ställde mej på crosstrainern i 30 min ändå. Bra jobbat! Så, nu har jag duschat, tänt en brasa och nu ska jag plugga matte tills jag somnar. (vilket inte lär dröja länge). Vet inte hur jag ska hinna med matte boken denna terminen. Känns helt omöjligt. Har ju ca 10 veckor kvar och 8 1/2 prov i matten som ska göras. Känns väääldigt tajt faktiskt. Så, jag ska försöka få ha nästa termin på mej med att bli klar med kursen. Annars får jag nog tyvärr hoppa av den! Å det vill jag INTE. Måste bli klar med alla kärnämnen så jag äntligen kan få mej ett slutbetyg.

Nehe, nu är det dags att hoppa in i talens värld.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0