Grey´s!!!

Då var det onsdag.. och inte vilken onsdag som helst heller.. Grey´s Anatomy är tillbaka!! Tjohoo.. mina osdagar är nu i vanlig ordning heliga! Gud nåden den som stör mig.. HIHI :)

Nä.. men det är väldigt kul att det är tillbaka.. Typ det enda jag tittar på på tv!

Idag var det prov.. Gick väl hyffsat skulle jag tro. Men något MVG kommer det tyvärr inte bli. Meeen.. jag siktar ju bara på att bli godkänd, så jag blir nöjd så länge det inte står IG :)

Jörgen är iväg på Speedaway ikväll. Är glad för hans skull att han kunde komma iväg på en match iaf. :) Finalen blev det ju med. Såå.. hejja Vetlanda :)

Har pluggat lite nu ikväll. Men känns som om jag inte får in någon information. Har prov i livsmedel A och Matte A imorgon. Phuu.. Nästan längtar efter praktiken nu så vi har tre veckor UTAN prov :)

Ha en trevlig kväll..
Å du.. missa inte Grey´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0