De fick helt klart följa med hem...

Mycket trevlig dag. Åkte iväg för att möta upp Bea på gymmet imorse. Kan informera om att idag var det glashalt ute med. Blev en lyckad dag på gymmet. Efter det så våldgästade vi Sandra en stund och tiggde till oss en kopp kaffe. Tack för det! :) Sen åkte vi vidare till skolanför att möta upp Eva och luncha tillsammans. Gott och trevlig var det. Sen drog jag med mej Bea in till stan för att hitta ett par vinter skor till mej. Hittade ett par som kändes okej, inte riktigt vad jag var på jakt efter, men de duger helt klart. Vi åkte till en annan sko affär efteråt med, för att kolla lite. Å där var de... De stövlarna som jag drömt om. Oj oj så glad jag blev. Har velat ha ett par stövlar väldigt länge, men de jag tycker om passar aldrig. Men dessa gjorde det. Så, det var ganska så givet att de fick följa med :) Orkar inte ta en bild på dem nu, men kanske till morgondagens inlägg.
 Har ätit lite tacos idag, å nu blir det mys i soffan.

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0