Blondare

Igår var jag tillbaka i skolan igen. Var en mycket bra dag. Var bara hälften av klassen som var inne, så det var lugna gatan. Var i varmköket, super kul ju :) Fick göra en massa då vi bara var två :)
 Var dock tvungen att gå tidigare. Hade en del ärenden på stan att uträtta. Så nu har jag äntligen efter tre år min förlovningsring på mej igen. Känns jätte bra :) Har hämtat ut korten som vi tog på Isabella i maj. Att det skulle ta en sån jäkla tid att få fram dem!! Har skaffat mej ett gym kort på medley, så på måndag börjar jag träna, känns hur bra som helt :) Var även hos frissan och slingade håret. Känns med bra, eftersom att efter jag fick Jonathan så har hårte bara blivit mörkare och mörkare, så nu är det liite blondare igen iaf :)

Idag ska det röjas här hemma. Både ute och inne, eller så mycket vi hinner med iaf. Är ju en dag imorgon med. Vi ska även spika fast det där skyddet som ska vara på kaninburens tak. Ska se om jag kan snickra ihop ett litet bo till  henne med som hon kan ha inne i buren.

Så, även denna helgen lär går fort.
Planerade att träffa Thomas och Ida med. Är ju tyvärr inte ofta vi gör det längre. Men i helgen ska vi nog lyckas peta in en kopp kaffe med dem :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0