Terry Evans

Kalaset gick bra i lördags. Allt var trevligt. Men som vanligt så fälls det tårar när familjen ska åka hem igen. Är väldigt glad för att de kom hit iaf :) Å det pratas om att de kanske kommer hit och firar Jul med oss med :)

Imorgon så ska jag åka ner till min lilla farmor i ängelholm. Ska gå på storseans med Terry Evans. Innan dess så ska vi ut och äta med min pappa, syskon och min farfar, å farmor så klart. Kommer bli trevligt. Men ser inte fram emot att köra nu när vägarna kommer blir glashala. Phuu.. ska köra sakta, å hoppas på att alla andra dårar ute på vägarna gör detsamma.

Nä, nu blir det lite tv tittande, sen är det dags för sängen.

Natti!

Just det.. vet inte vad som har hänt i mitt och Jörgens förhållande. Men vi är som nyförälskde. Känns hur underbart som helst :) Hoppas denna känslan håller i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0