spontant

Då var denna veckan mer eller mindre slut. Har varit en bra vecka. Nu väntas sista veckan på praktiken. Ska bli lite kul att komma tillbaka till skolan igen, men jag kommer att sakna praktiken med.

Igår så blev jag och älskling sugna att gå på bio. Så vi fixade barnvakt och åkte till Växjö för att se saw i 3D. Den var precis som de andra saw filmerna, men en aning råare. Har kommit fram till att saw filmerna skrämmer mej inte, men de äcklar mej. Usch, gillar inte slaktar filmer. För mej är det inte en skräckfilm utan bara jäkligt äckligt. Den som skrivit manuset skrämmer mej däremot. Måste ha sjuka fantasier. Men men, det var iaf mycket trevligt att åka iväg. Filmen börkade inte förns vidkvart i tio så det blev ganska så sent. Barnen märkte inte att vi var borta heller, för de hade ju somnat när vi åkte.

Idag så har jag rensat lite bland en massa som fanns i Isabellas garderob. Nu så ska jag sätta igång med brödbakning, sen blir det en dusch, in till stan och handla, laga middag. Sen måste jag försöka att sova en liten stund, ska jobba inatt.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0