nu blir det mycket..

tackade idag ja till att jobba nätter i helgen. Kommer att bli tufft. Är först på praktiken på fredag fram till tre, sen börjar jag natten 21:20 fram till 07:10, sen samma igen på lördag. Å på söndag så är vi bortbjudna, å på måndag morgon så ska jag upp kl 5. Såå.. jag kommer att vara trött, mycket trött. Har en del att förbereda inför nästa helg med, och jag måste plugga. Har lektion på måndag kväll med, så det blir en lååång dag. Men men, behöver ha in de penagarna. Men blev kanske lite väl mycket. Jobbar över 60 timmar denna veckan, plus att jag jobbade natt förra helgen med.

Nu ska jag snart lägga mej så jag kommer upp imorgon.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0