Känner mej glad!

Vilken bra dag. Göttans! Vet inte vad det är så bra med den, men bra är den iaf. Känner mej pigg å glad. Hoppas det håller i sig länge.

Hade precis ett trevligt samtal med min mamma med. Håller tummarna för att hon stannar hos oss ett par dagar efter kalaset. Hoppas hoppas. Vill ha lite mer tid med henne, och med de andra i släkten så klart. Framförallt med mina syskon. Saknar dem så himla mycket. Älskar er!!!

Ikväll är det grey´s som gäller. Sen i säng direkt. En ny praktikdag väntas imorgon. Måste in till stan direkt när jag slutat sen blir det mys med älskling. Han fyller 25 imorgon. Eller ett kvarts cirkel som Thomas säger. Hmm.. låter en aning deprimerande tycke jag :)

Nehe, nu är det dags att gör lite nytta innan det är dags att parkera i soffan.
Ha en trevli kväll!!!

Å bästatse Daniela.. TACK för att du lyckades hitta låten åt mig. Har nynnat på den hela dagen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0