Föräldramöte

Lilla Isabella är så himla hostig idag. Stackaren, hoppas att det släpper för henne snart. Rethosta är ju inge kul att ha. Men hon är piggelin ändå och full av bus :)

Idag så jobbade jag kvällen på praktiken. Var kul att se hur det var, men fick dock gå tidigare för det var föräldramöte på dagiset. Men imorgon och på onsdag så ska jag vara full tid iaf. Var trevligt på föräldramötet, gjorde ett litet bilkollage till barnen på de närmsta i familjen/vännerna. Gjorde det smidigt för mej och tog bara med mor och far föräldrarna. Kaaanske kommer att pussla dit några fler kort sen.

Nu har jag tagit en härlig dusch, så snart är det dags för sängen. Drack en kopp kaffe på dagiset, så somna lär jag inte gör än på ett tag. Är trött som bara den, men det kryper i kroppen så lär nog bara snurra runder i sängen. Finns vissa andra tankar som spökar omkring just nu med som håller mej vaken. Blev max två timmars sömn inatt, så hoppas på att kunna sova lite längre inatt.

Nehe. Nu ska jag gosa med älskling en stund.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0