ett litet inlägg

Det var helt otroligt i tisdags på seansen med Terry. Vill verkligen gå på fler. Det är så mäktigt. Rekomenderar folk att gå på det! Snacka om pricksäker.
 Vägen att köra var dock mindre rolig. Usch för vinter. Men men, jag kom både dit (ängelholm) och hem oskadd iaf.

Igår hade vi en kort dag i skolan. Hade betygsamtal med en lärare. Fick slutbetyg i två ämnen nu, bordsdekoration och Livsmedels hygien A. Fick MVG i båda. Känns så himla bra. Har aldrig haft det betyget innan. Så känner mej helt klart mer än nöjd. Är ett tecken på att jag tycker att det är roligt med. 
 
Idag var jag iväg med Jonathan hos frissan. Det var verkligen välbehövt nu. Så nu är han kortklippt och med en blå tuppkam :) Mammas lilla tuffing det :)

Har jobbat eftermiddagen/kvällen idag. Imorgon är jag ledig, så det blir nog en sväng in till stan. Ska se om jag hittar lite nya kläder och en jacka. Sen på söndag blir det jobb hela dagen.

Imorgon är det dags att få upp stakarna med ju. Tror jag väntar lite innan tomtarna kommer på plats.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0