dags igen..

du var helgen över igen. Jobbade natten tills idag, så jag kan inte påstå att jag känt av det här med helg så himla mycket. Men natten gick bra att jobba iaf. Sov några timmar när jag kom hem, men har varit riktigt trött under hela dagen. Imorgon är det ju dags för praktiken igen, jörgen jobbar eftermiddag med, så det kommer att bli en vecka med fullt ös. Måste ta mej själv i kragen med och lyckas plugga i veckan.

När middagen mer eller mindre var färdig idag så skulle jag bara reda av såsen, vände mej bort ifrån spisen, å vad händer då ? Jo, den jäklen kokade över, å inte lite heller. Sås precis överrallt. Hade haft igång alla plattorna med, så det blev bränd sås över hela spisen. rann ner på golvet, in i ugnen (som också var på), rann in mellan glasen, rann mellan spisen. Tog mej 1,5 h att lyckas få rent överrallt. Har man inget att göra så skaffar man ju sej.

Nä, nu ska jag gosa med Jonathan innan han ska sova. Sen blir det myskväll med älskling. Ska kolla på film.
Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0