Besviken

Fick ett samtal igår om att min pappa med familj inte kommer nästa helg för att fira oss. Känns väldigt tråkigt faktiskt. Har inte bjudit upp dem för att fira oss på fem år. Såg fram emot att ha ett stort kalas med alla i släkten, både ifrån min sida och Jörgens sida. Men så blir det inte. På måndag så ska jag ringa och avboka lokalen. Känns onödigt att hyra den stora lokalen för typ 15 pers. Så mamma å dem kommer hem till oss på lördagen, sen får jörgens släkt komma en annan dag istället. Känns som sagt väldigt tråkigt.

Jobbade på min praktik igrå, å det gick bra. Fick en jätte fin blomma av dem när jag slutade. Så gulligt av dem. Sen jobbade jag natten på det. Så var uppe i 26 timmar igår. En aning trötter kan man säga. Men det gick bra iaf. Sov fra timmar när jag kom hem. Har haft besök av Ida och Theo idag med. Så nu ska jag stoppa in brödet i ugnen, sen är det dags att förbereda middagen. Ska lägga mej ett tag igen när vi ätit å så. Ska jobba inatt med.

Ha en trevlig lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0