Varmt!

Är så tråkigt att gå upp på morgonen när det bara är grått och regnint ute. Usch, vill ha sol och värme nu ju! Men men, det kommer väl. Antagligen lagom tills man börjar jobba.

Idag har det varit fart. Fast vet inte riktigt av vilken anledning, men känns som om det har varit full fart hela dagen. Pluggade ca tre timmar i förmiddags, känns väldigt skönt, så nu har jag kommet en bit iaf. Är helt klart bestämd över att detta ska funka. Vill man bara så går det säger de ju :) Tvättat, städat, varit hos Ida å druckit kaffe. Lagat mat som blev helt underbart god :) Mums! Sen dammsuga på kvällen, försöka styra upp två övertrötta barn som tillslut slutade med att båda tog fram någon form av extra energi på kvällen när det var dags att sova. De lekte så himla bra med varandra då, skrattade och stojjade som bara dem :) Är så himla skönt att de har varandra att leka med!

Jonathan sover och nu har det varit tyst hos Isabella en liten stund med, så hon har nog med somnat.

Det är 26 grader varmt här inne nu. Phuu... Känns som en bastu ju. Eftersom det var så kallt i morse så var vi tvugna att elda ganska så mycket. Sen har jag tvättat tre maskiner tvätt med å då hade jag på torktummlaren, så då blev det ännu varmare, plus att solen hittade hit på kvällen med och ökade värmen ytterligare!

Nehe, nu ska jag läsa lite naturkunskap innan Grey´s börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0