Stress

Denna dagen blev en aning stressig. De ringde ifrån jobbet nämligen och ville att jag skulle börja jobba vid halv fem. Så vi fick ta och planera om en del. Han iaf att plugga i nästan en timme, bättre än inget ju. Sen bar det av in till stan för att handla, sen hem igen å fixa lite lunch. Sen göra mej och bella klar så åkte vi in till stan igen för att hämta upp Jörgen å sen vidare till fotograferingen med Bella. Det gick jätte bra där inne. Blev många goa skratt. :) Hon är så sööt lilla stumpan. Så det lär bli väldigt fina kort. När vi var klara där var det bara att skynda sig hem. Hade 45 min på mej att fixa middag och käka innan det var dags att dra till jobbet. Så nu är jag lite smått trött. Tanken var att jag skulle plugga lite nu innan jag lägger mej, men får nog hoppa det. Läser väl lite i sängen kanske.
I morgon måste jag baka, för det hann jag inte idag. Jörgens föräldrar å de kommer i morgon och min pappa med familj kommer på lördag, så det blir bakning av två sorters tårta i morgon förmiddag. Sen städa lite med, tvätten..ja jag kommer inte behöva känna mej sysslolös iaf :) Å på kvällen är det plugga som gäller och att duka tills på lördag. Phuu.. bli trött bara jag tänker på det. Så är kanske bäst att hoppa ner i bingen nu.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0