ridtur!

Idag var jag hemma hela förmiddagen och busade med barnen. Vi var ute i trädgården och härjade! Roligt och mysigt var det. Men sen kom ju som vanligt det tråkiga vädret med kalla vindar, mulet och regn. Så vi fortsatte leken inne.

På eftermiddagen var jag iväg och red. Kul var det med. Å vi hann precis tillbaka innan ösregnet kom. Men vi var ute på ett kalt fält typ när vi hörde en åsksmäll. Usch, då ville jag bara knäppa med fingrarna så vi var tillbaka i stallet. Men vi skyndade på in i skogen igen och inga mer smällar kom. Men just nu känns det som om det hänger något lurt i luften. Bara det väntar tills Jörgen kommer hem! Sen kan det åska bäst det vill!

I morgon blir det en dag för mig sjäv i stan. Ska bli skönt faktiskt. Tror det behövs komma ifrån lite, plus att Jörgen får vara lite själv med barnen med, för det är med väldigt viktigt. Håller tummarna för att regnet håller sig borta imorgon då, och på lördag med så klart när balen är. Jobbar tyvärr, så jag missar det inne i stan. Känns tråkigt faktiskt. Sen på söndag ska vi kanske iväg allihopa med. Får se vad det blir :) Mys ska vi ha det iaf, när vi för en gångs skull har EN hel dag för oss själva, så den ska vi utnyttja väl.

Nehe, nu ska jag och mina böcker plasera oss i soffan en stund innan det är dags att gosa ner sig en i renbäddad säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0