Plugg och rida

I förgår så hoppade jag upp i sadeln igen. Riktigt kul var det. Red ut tillsammans med Rebecca och det var mycket trevligt. Hästarna var pigga :) Har ju saknat lille hästen så länge nu, så känns skönt att komma igång igen:)

Igår så fick jag hem mina böcker ifrån skolan. Religion och naturkunskap. Gick in på min sida på nätet och kollade lite på uppgifterna som ska göras. Får lite smått panik över hur detta ska gå. Läser bara på 50% men det är ju två änmen och i religionen är det hur mycket som helst att göra och en massa svåra frågor.. Men men, det löser sig alltid. Bestämmer man säg bara för att det ska gå så :) Gäller att sätta sej ner och plugga så fort tillfälle gers och att man får prioritera bort vissa saker. Så det lär bli en hel del pluggande för min del nu den närmsta tiden. Och om fyra veckor så börjar mitt sommarschema med, så det blir verkligen knapert med tid.

Har varit å ridit en sväng idag med. Men hästen och jag kom inte riktigt överrens idag, hon är verkligen envis. Men men, efter många om och men så gick det bra iaf. Så både jag och lilla busan var hur varma som helst efteråt. Bra det, det ska kännas :)

Idag är det Theos födelsedag, så grattis till dej gosselilla.
Thomas och Ida var här idag med. Vi grillade, å det smakade bra. Mätt å go blev jag iaf.

Hade velat lägga mej nu eftersom jag har en jäkla skallebank som vägrar att ge med sej. Men ikväll är det Grey´s å det får man ju inte missa :)

Hoppas att huvudvärken har släppt tills i morgon. För då ska jag baka och plugga på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi åka och ta ettårs korten på Isabella, plus att vi ska handla. Jonathan ska få lite nya skor och en jacka om vi hittar någon.

Ha en fortsatt trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0