Magsjuka

Då var det dags igen. Jonathan började spy idag på morgonen strax innan det var dags för dagis. Hade hoppet om att det inte var någon magsjuka tills jag ringde till dagis och det visade sig att en annan pojk med kräktes. Men, det blev bara fem kräkningar unde förmiddagen. Sen sov han i tre timmar och var mycket piggare, han åt en normal portion med middag med. Men ska inte ropa hej än, får se vad natten ger. Och jag hoppas innerligt att Isabella slipper det. Jag och Jörgen har tagit en dos med vitpepparkorn, håller tummarna för att det håller bakterierna borta :)

Så under dagen har det inte hänt något särskilt. Jag tränade innan bara, men hade tankarna på helt annat håll, så gav upp innan jag var klar :/ Får ta tag i det i morgon igen.

Fick tillbaka kontakten idag med (hoppas jag) med en person som betyder väldigt mycket för mig. Känns sååå bra, är såå glad att du hörde av dej :) Tack!!

Nu är det snart dags för Grey´s. Gött.. längtar ju jämt efter nästa avsnitt :)

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0