kock ?

Var på möte igår på vägledningshuset. Måste ju ta tag i mina gymnasieämnen nu så att jag får ett slutbetyg. Har ju bara tre år på mej, så jag börjar att plugga om lite mer än en vecka. Ska läsa två ämnen nu över sommaren på heldistans. Ska bli spännande å se hur det går :) Kommer bara kunna ha kontakt med lärarna via tele och mail. Sen har jag en reservplan till hösten om jag inte skulle lyckas hitta ett jobb med. Så då blir det att läsa till kock. Ska bli kul faktiskt, eftersom det var det jag ville läsa på gymnasiet. Bättre sent än aldrig :) Och det blir en inkomst med ju, behöver inte ta något lån utan får ändå ut ca 8000 kr ifrån CSN. Inte dåligt att kunna få betalt för en utbildning :)

Idag har det varit en städdag. Känns skönt att ha det klart. Men hann/orkade inte att baka så det får jag göra i morgon innan jag ska hämta min syster Idah på stationen :) Ska bli så kul att hon kommer. Å de andra kommer på söndag för att fira Isabellas ett års dag :)

Isabella sover och Jonathan kämpar på det.. Så nu ska jag fixa det sista här hemma innan det är dags att hålla kväll. Det är ju onsdag, så idag blir det Grey´s :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Flytta upp till Grythyttan och plugga till kock tillsammans med Alex, då hade jag kunnat träffa dig vaaaaarje dag! :D

2010-05-12 @ 20:46:23
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe, tror inte att min lilla familj vill flytta dit. Men att få träffa dej låter ju bra iaf :)

2010-05-17 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0