Isabella 1 år!

09:18 för ett år sedan föddes min lilla sessa. Herregud vad tiden har gått fort. Redan ett år idag! Så grattis till dej lilla stumpan :)

Helgen har varit kanon. Min syster Idah kom i torsdags och mamma kom i fredags. Har varit väldigt kul att ha dem här. Fick väl kanske inte riktigt den tiden som jag ville med dem bara, men det har varit bra ändå. Mamma dök upp här som en överraskning i fredags. Väldigt kul var det. Igår var det kalas här hemma för Isabella. Bjöd på smörgåstårta och tårta. Verkade vara uppskattat :) Isabella fick äta tårta själv med. Det tyckte hon var väldigt kul, kladdig och fin blev hon med :) 
 Mamma hade sin hund, Linus med och min syster Alexandra och hennes kille Viktor hade med sig sina två hundar med, Alfons och dexter :) Så mysigt med små vovvar ju. Men tror inte att vi själva ska skaffa någon, inte på många år iaf. Får nöja mej med att mysa med andras :)

Idag är man lite smått trött, men ändå rastlös. Så, det får bli en lugn dag hemma med ett försök att komma ifatt med all tvätt. Och så ska vi mysa och busa extra mycket med Bella!


En hemmagjord Hello Kitty tårta


Isabella tyckte att den var god :)


Trotts allt kladd så kan hon verkligen charma en :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0