Avklarat!

Då var alla kalasen för Isabella avklarade. Känns både skönt och tråkigt. Min pappa och hans familj var hos idag. Mycket trevligt var det. Mat, prat och skratt blev det. Känns så himla tråkigt när de åker bara. :( Men men, det dröjer ju inte länge tills jag träffar dem igen nu. Ska ner till dem under en helg om ca en månad. Så det känns bra :) 
 Efter att de åkt idag så röjde vi undan här och dammsugade upp sandlådan som det hade blivit här inne efter att alla barnen sprungit ut och in :) Tror att Jonathan har haft en toppen dag idag. Har varit ute sedan han vaknade å fram tills han skulle duscha på kvällen :) Han älskar verkligen att vara ute. Å det känns bra att han kan vara ute lite själv och leka med. Han gillar sin sandlåda och att gunga :)

Nu på kvällen har jag pluggat lite med. Har blivit klart med två av de uppgifterna som ska vara klart tills på fredag. Känns skönt att ligga lite före i det ena ämnet iaf. Men i morgon måste jag ta tag i naturkunskapen med. Ska bli lite spännande, för det är att laborera som gäller :)

Nu är det nog snart dags för sängen, ögonen går i kors!

Ha en trevlig lördags kväll.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0