Sol, sol,strålande sol!

Ännu en härlig dag med sol och ett par pluss grader. Känns så härligt. Blev "påkörd" av en fluga idag med! Det gillas, ett gott tecken på att våren är påväg :)

Idag blev det en promenad med. Stannade såklart till hos ankorna med  :) Hade sällskap av Ida och Theo idag, trevligt var det.

Annars så har jag varit lat hemma idag, inte fått något gjort typ. En maskin tvätt bara. Så det blir mer att göra i morgon. På förmiddagen ska jag in och besikta min bil. Blir spännande, men jag tror knappast att de har några anmärkningar på den. Barnen är med mej me. Kan tänka mej att Jonathan kommer tycka det är lite spännande när de hissar upp bilen. Jag är väl inte riktigt lika förtjust i att åka dit själv med dem. Men men, det kommer att gå bra. Var sugen att ta en liten tur på stan i morgon med, men det får nog bli på torsdag istället, så håll tummarna att det blir sol då med :)

Ikväll blev det 40 min på min cross trainer. Känns väldigt bra, går ju på rätt håll. Önskar bara att det kunde visa det på vågen med.. Men men, den som väntar på något gott..

Nehe, nu är det dags för en dusch, sen skulle jag gissa på att det är sängen nästa.
Natti med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0