Lite bilder!

Idag så verkar Jonathan att må lite bättre. Men han har såklart ont när han hostar och ska snyta sig. Hoppas det är bättre med det i morgon. Han är inte jätte stor i maten heller, men han säger till när han vill ha något så får han äta så mycket han vill ha då. Isabella är snorig och hostig som bara den, hoppas hon piggnar till snart med.

Idah har vi bara varit hemma, skönt. Jörgen har varit å fixat inne på Jonathans rum. Så nu är all tapet nere och jag har målat garderoben och lister. I morgon börjar det otroligt roliga, slipa och spackla. Usch nää, det är det tråkigaste av allt. Tur jag har Jörgen som gärna gör det så sköter jag målningen :)

I morgon ska vi/jag åka in till stan och handla lite. Sen är det bara att fortsätta med rummet i den mån det går. Passar på medans Jonathan kolla på någon film. Kalle anka är hans nya favorit :)


Isabella sitter i sin nya bilstol första gången:)


Jonathan har fått på sig sin fina rock i väntan på operation

Här sitter han några minuter innan det är dags


Efter operationen på uppvaket. En hög dos syrgas behövdes

På eftermiddagen är han ute och går med sitt dropp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0