Jag vill inte!!!

Imorgon är det dags. Å just nu känner jag en otrolig stress och panik i kroppen. Kan inte förklara det.. Men när jag nattade och la Jonathan innan så blev jag otroligt ledsen. Hade gjort vad som bara för att slippa detta i morgon. Usch!

Det bara skriker i kroppen... Jag vill inte. Finns inget som har velat mindre än detta!!!!

Vet att det inte är en jätte stor operation. Men, det är ju mitt barn som det handlar om. Jag är livrädd för sövning, har alltid varit och kommer antagligen alltid att vara det med. Å tanken på att de ska ner i halsen och skära på honom skrämmer slag på mej. Nu när det är bara några timmar ifrån så arbetar min hjärna för fullt med en massa otäcka bilder. Blir så ledsen.

Ska packa klart tills i morgon nu. Sen ska jag försöka att sova lite. Men misstänker att det inte kommer bli det lättaste.

Åter igen.. Håll tummarna för honom i morgon!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag ska tänka för din lilla sötnos imorgon, jag är säker på att allt kommer att gå jättebra. :)

2010-03-15 @ 22:27:04
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0