En dag på stan!

Igår bestämde jag mej för att det var dags för Isabella att lära sig att ta sig fram på golvet.. Så, efter en stund lockandes med en kattleksak så började hon åla sig :) Lilla stumpan, hon käpade som bara den och blev helt överlycklig när hon lyckades :) Sen satte jag henne upp och la leksaken en bit framför henne för att se vad hon gjorde. Haha, hon drog sej framåt med händerna och åkte på rumpan. Gjorde så ett par meter, å det såg hur roligt ut som helst :) Har även upptäckt en ny tand på henne med. Kanske redan har skrivit det, men nu kom det igen iaf :)

Idag har jag, Ida och barnen varit i stan. Det var trevligt och skönt att komma hemifrån med. Inte så ofta man går på stan heller. Det ble en hel del kläder till mina två små. Så kul var det att shoppa lite :) Vi tog även en fika på stan.

Nu ikväll så går tvättmaskinen på högvarv och moppen är framme. Så nu är det dags att arbeta igen!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0